• 09-09-2015, 22:09:54
    #1
    Eşime yeni bir laptop aldığımdan eskisini satıyorum.

    Acer 5920
    Ürünün özelliklerinin tamamını internetten öğrenebilirsiniz.
    Almanya dan gelmişti (Klavyede sadece Z ve Y harflerinin yeri değişik isterseniz söküp birbirleriyle değiştirebilrisiniz)
    Core 2 Duo işlemci ve 2 GB ram var.
    Intel ekran kartı (358 MB)

    HDD 150 GB

    Pil durumu iyi sayılmaz 5 10 dk ancak gidiyor

    İstediğim fiyat 320 TL















    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-09-2015, 14:20:59
    #2
    Teklif de mi yok

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-09-2015, 14:22:17
    #3
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklif de mi yok

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Çok aşırı pahalı hocam fiyat.
    Ben ilgileniyorum laptop ile ama pazarlık payı bile bırakmıyorsun...
    Batarya ne kadar gidiyor ?
    Son oluru ile birlikte pm alabilir miyim.

    Edit : Görmemişim pil ömrünü.
    PM göndermenize gerek yok hocam.
  • 10-09-2015, 14:25:12
    #4
    Bilgi amaçlı yazıyorum.

    Zamanında bu notebook'ların ekran kartını tamir etmekten bıkmıştım. Sürekli arıza çıkarıyor ve 128mb harici / takılabilir çıkarılabilir ekran kartları 200TL falan o da ne kadar güvenilir tartışılır.
  • 10-09-2015, 19:10:23
    #5
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi amaçlı yazıyorum.

    Zamanında bu notebook'ların ekran kartını tamir etmekten bıkmıştım. Sürekli arıza çıkarıyor ve 128mb harici / takılabilir çıkarılabilir ekran kartları 200TL falan o da ne kadar güvenilir tartışılır.
    Hocam 5 yıldır hiçbir sorun yaşamadık biz ekran kartı ile ilgili

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-09-2015, 19:13:14
    #6
    200 TL verebilirim bende ablama hediye olarak alıcam
  • 10-09-2015, 19:16:50
    #7
    ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 TL verebilirim bende ablama hediye olarak alıcam
    O fiyata satmam hocam

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-09-2015, 19:21:34
    #8
    volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata satmam hocam

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Siz bilirsiniz fakat bu özelliklere fazla bile düşünüyorum
  • 10-09-2015, 20:00:16
    #9
    ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bilirsiniz fakat bu özelliklere fazla bile düşünüyorum
    sizin düşünceniz